lørdag den 14. januar 2012

Flere ugler

Dejligt med en fri weekend, hvor der ikke er planlagt noget, så de næste 2 dage står i kreativitetens tegn.
Har fået bestilling på et par kort, så de skal laves, men tror også jeg skal forsøge mig med 1. LO til projekt 52, det er vel ikke for tidlig, nu hvor vi snart går ind i uge 3


Jeg har også fået lavet lidt her i ugen, et ugle kort mere, her er det igen Hero Arts, men denne gang har jeg brugt en fra sættet " sweet owls", ( idéen med at "stable" uglerne, tror jeg nok jeg har set hos Kreative fornemmelser).

Rigtig god kreativ weekend til alle der kigger med her :-)

3 kommentarer:

  1. Et super skønt kort... uglerne sat oven på hinanden ser virkeligt godt ud. Flot med baggrunden.
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Lækkert uglekort!
    Jeg vil se frem til dit LO.

    SvarSlet