tirsdag den 3. december 2013

3. december

Som tiden dog suser af sted :-)

Dagens indlæg er et billede af mine skønne rensdyr (de har været vist før), som har fundet deres sædvanlige plads, min mand hader dem og jeg elsker dem, eller også er det bare sådan et lille spil vi har kørende :-D
Jeg har "fri" (måske lidt hjemme arbejde) de næste 2 dage, håber jeg finder vej ind til mit scrap bord, så jeg i morgen kan vise noget frisk jule - et eller andet.

Tak for kommentarerne, det er dem der er med til at gøre dette sjovt :-)
Rigtig god aften der ude i blog land.


4 kommentarer:

  1. Sjovt at I har sådan et had/kærlighedsforhold kørende med de kære elge.
    Det lyder lækkert med et par fridage - det kunne jeg også bruge. Ved slet ikke hvornår jeg skal nå at lave julekort .....
    Glæder mig til at se, hvad du får lavet :)

    SvarSlet
  2. De er da simpelhen for søde!
    Her er julepynten endnu ikke kommet frem.

    SvarSlet
  3. Hvor er de da bare skønne de rensdyr....der er visse ting mænd ikke forstår sig på:-))))))
    Knus Lise

    SvarSlet
  4. Sikke nogle sjove rensdyr! Har samme situation herhjemme - gemalen er ikke særlig tilfreds med alt det julepynt, som kommer op... men heldigvis bor jeg også i huset.. :-)

    SvarSlet