onsdag den 18. oktober 2017

Udstilling

Jeg havde fået en invitation til at deltage som gæste designer, i en udstilling sammen med malergruppen NORDLYSTET. Udstillingen fandt sted i "Pakhuset" i Viborg fra den 6. - 15. oktober.

Det var absolut første gang jeg havde deltaget i et sådan arrangement og derfor lidt af en udfordring i hvordan man fik tingende arrangeret, men jeg blev nu ret godt tilfreds med resultatet.
Det var i hvert tilfælde sjovt at være med, og jeg fik også en del ros af de andre udstillere for opstillingen, og der kom ret god feedback både fra udstillere og besøgende på mine kort.

Jeg fik som sædvanlig ikke taget billeder af det færdige resultat, men her er da et par billeder fra da udstillingen blev sat op. 


Der svandt ret godt i min kort kasse, så nu må jeg i gang med at have den fyldt op igen.

1 kommentar: