onsdag den 14. februar 2018

UPS!!!

Nu er vi lige pludselig hende midt i februar måned, og jeg synes kun lige at julen er overstået, men jeg er sikkert ikke alene om den fornemmelse.

Der er sket lidt siden jeg sidst har været her inde på siden. I januar startede jeg med at hjælpe lidt til i Gavlhuset i Haverslev, når det passede ind i min vagtplan fra plejehjemmet. Men har siden opsagt mit job som sosu-assistent, og starter på "fuld"tid i Gavlhuset pr. 1. marts, hvilket jeg glæder mig meget til.

På det kreative plan er jeg begyndt at "lege" lidt med "Oxide" farver, det er helt forunderligt hvad de kan. Bl.a. har jeg forsøgt mig med at farve på fotopapir, en rigtig sjov teknik med mulighed for et væld af farvekombinationer.


Tak fordi du kiggede med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar