onsdag den 9. maj 2012

Et hurtig indlæg

Jeg har haft fri i dag, og benyttede dagen til at få ryddet op på mit skrivebord efter alle de kort jeg har fået lavet de sidste uger, var faktisk helt forundret  over at der var en hvid bordplade under alt rodet :D

Når der nu var så fint ryddet, så var det jo fristende at scrappe lidt, og det kom der så dette LO ud af.
Papiret er fra echo park paper "A Boy´s Life", jeg er faktisk ret vild med den serie. Skitsen jeg har brugt er fra " Skitse bogen 2012". Så har jeg brugt Tim Holtz Dies, og lidt knapper.
Billederne er som i kan se fra da Mads blev 4 år den  1 oktober sidste år, så det var vel ikke for tidlig :)

Rigtig god aften

6 kommentarer:

  1. Superflot layout med de drengepapirer og med alle de drengeelementer du har fået med.
    Dejligt at få ryddet bordet engang imellem. Så genopfrisker man lige hvilken farve bordpladen har....hihi. Nogen gange fatter jeg ikke, hvor hurtigt man får rodet det hele til igen. Og jeg er faktisk et ordensmenneske. Det ses bare ikke når jeg scrapper.
    Ha en dejlig dag. Jeg håber du har bedre vejr end her. Det øser ned og er bare gråt udenfor.

    SvarSlet
  2. Hej grete

    hvor har du dog lavet en masse fedt siden jeg sidst var forbi.... Tak for sidst det var bare så super hyggeligt at se dig igen!

    KNUS Stinne

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint... så dejlige farver, der matcher billederne så flot.

    SvarSlet
  4. Super lækkert LO med mange dejlige detaljer og skønt papir.
    Knus Lise

    SvarSlet
  5. Sikke aktiv du har været :) Men fedt loyaut du fik lavet

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et dejligt LO!

    SvarSlet