onsdag den 23. maj 2012

Lidt herrekort

Jeg har efter opfordring været i gang med at fremstille nogle herrekort.

Her er et par stykker af dem jeg har lavet.
Bagrundstemplet på begge kort er fra "Herro Art" købt hos Pia, både bilen og manden er stempler fra Benedikte. Derudover har jeg brugt Tim Holtz dies, som jeg har embosset på + diverse pynt og twine fra gemmeren. 
Jeg har fri de næste 5 dage, skal først på arbejde igen 2. pinsedag i aftenvagt - så jeg vil rigtig nyde min lille mine ferie.
RIGTIG GOD PINSE TIL JER ALLE - og tusind tak for Jeres søde kommentarer.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte herrekort... lækre stempler og fint pyntet. Ha en god og varm miniferie

    SvarSlet
  2. Lækre herrekort og også rigtig flotte LO´er i det forrige indlæg. Held og lykke med blogcandyen:-))) håber at du vinder.
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Super flotte herrekort,med nogle lækre detaljer :)
    Rigtig god Pinse og mini ferie.

    SvarSlet