onsdag den 16. januar 2013

Et par kort af rester

Jeg har sat mig for, at jeg skal forsøge at få brugt nogle af de stempler, som ligger i mine gemmer men aldrig har været i brug, her er det Hero Art "Wish Big" sættet, som jeg ellers kun har brugt ballonerne fra.

Næste kort er et Whimsey Stamp, som jeg her brugt flere gange, desuden har jeg brugt både spellbinders og en dies fra Memory box.

Det er hvad det er blevet til af scrap siden sidst - strikker stadig en del :-)

Rigtig god dag til Jer alle - og tak for de søde kommentarer.

7 kommentarer:

  1. Flotte kort, du har lavet. Det er en god ide at hive de gamle stempler frem. Måske jeg også skulle overveje det..

    SvarSlet
  2. Super flotte kort på hver sin måde. Er ret vild med det øverste, du har lavet i så flot en format.
    God dag

    SvarSlet
  3. Det er vel nok et par flotte kort du har lavet. Og dejligt at få gang i noget af det der bare ligger og fylder...
    God strikkelyst.
    Knus

    SvarSlet
  4. Dejlige kort du har lavet, det er altid skønt at finde de ældre stempler, og få dem vagt ti, live igen : )

    SvarSlet
  5. Skønne kort med "liv" i...det er lige hvad vi trænger til...Måske skulle jeg gå i gemmerne og finde et par stempler ?

    SvarSlet
  6. Dejlige kort du har lavet. Sjovt at du vil bruge de ubrugte stempler....jeg har sat mig for at gøre det samme i år:-)))))) og så også få ryddet op i resterne:-))))
    Knus Lise

    SvarSlet