tirsdag den 8. januar 2013

Scrap værelset



For meget lang tid siden lovede jeg vist, at jeg ville lægge nogle billeder ind af mit scrapværelse, når jeg fik det indrettet færdig, det med billederne glemte jeg vist bare alt om, men her kommer de:
Her er det et blik på mit skrive bord ( som forøvrigt er et hæve/sænke, som var til overs da de lukkede min mands tidligere arbejdsplads). Hvor jeg sidder har jeg et godt overblik ud i køkkenet, og jeg har vindue (til venstre for min plads) ud til vores indkørsel, så jeg kan følge med "trafikken" til/fra vores hus.


Dette er så vægen bag mig, de 2 kasser (øverst til venstre) er nogle øl-gave-kasser, som min mand har lavet til "bog" kasser, stængerne ( i midten ) er selvfølgelig fra Ikea, reolen ( til venstre ) er overskud fra min mands tidligere arbejdsplads.
Dette er vægen på min højre side. Kassen er en vinkasse, og stængerne er fra Ikea


 Og sådan ser det ud i en helhed, måske lidt rodet, da det meste af inventaret er genbrugs ting, men det fungerer rigtig godt.

Her er det stadig strikketøjet der tager det meste af min krative-tid.

Rigtig god dag til Jer alle - og tak for alle Jeres søde kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Ja, det ligner en rigtig hyggelig hule.
    Og du mangler jo ikke noget kan jeg se...hihi.
    Tak for kigget.
    Og god fornøjelse med strikketøjet.

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert scrapværelse og ikke spor rodet....skønt at det er lavet med genbrugsting...hvorfor skal alt altid være ny-indkøbt, når man har noget der kan bruges:-))))
    Du spørger bare ang. mit skab og jeg skal hjælpe dig alt det jeg kan:-))))
    Knus Lise

    SvarSlet