tirsdag den 24. juli 2012

3 LO

Efter en lang periode med kort - specielt sy-kort - har jeg nu endelig fået lavet nogle LO igen.
Selv om jeg synes det er rart at lave kort, så er det lay-out jeg brænder mest for, og også det som min "scrap karriere" startede med.
Lige PT mangler jeg dog nogle emner at scrappe, ikke fordi jeg ikke har billeder liggende, men dem jeg har er ved at være gamle, og måske ikke de mest interessante, men her kommer det som jeg fandt frem af gemmerne.
1. Nogle billeder af min mand fra en lille mini ferie vi var på i det sønderjyske i 2006 + et taget et sted ved vestkysten en blæsende sommer dag sidste år.
Papiret er fra en pakke fra "My Mind's Eye" - Confetti, som jeg købte hos "Gavl huset" i Haverslev i sidste uge, den er lavet efter en skitse jeg havde for mit indre blik ;-)
2. Billeder fra den dag vi hentede vores campingvogn i august 2006.
Papiret her er også fra "My Mind's Eye" - Breaking free serien, pilene på banneret kom af at det ene stykke papir havde nogle rækker med pile, som jeg så udnyttede til dette formål. Kameraet er en die fra "Tim Holtz". Skitsen er jeg blevet inspireret til ved at blande et par stykker fra "skitsebogen 2012"
3. og sidste er et billede af Johanne i sin nye trøje, som bedstemor har strikket.
Papiret her er fra "Basic Gray" Kissing booth serien, jeg har brugt en Martha Stewart kant punch, samt lidt spelbinders bl.a. lidt fra en pakke swirls, som jeg fik af min søde veninde Joan i fødselsdagsgave for nylig. Her har jeg arbejdet ud fra en skitse i "Page Maps" juli 2012.

Tak for at du kiggede med, og fortsat god sommer der ude, og nyd nu det gode vejr mens det er her.

4 kommentarer:

  1. Hvor er dine layouts flotte. Dejligt at se LOer herinde også.

    SvarSlet
  2. Altså, det må du ikke gøre ! Sådan at skifte profilbillede. Jeg troede, jeg var gået forkert.....Hende der kender jeg da ikke. haha.
    Men nu er jeg med igen.....(men fint billede, så man kan se hvordan du ser ud)

    Smukke layouts, og mange sjove små detaljer. Især det med campingvognen.

    Og så lyder du nøjagtig som mig. Jeg lavede absolut ikke kort. Det gad jeg ikke .
    Jeg lavede layouts. Basta. Men så var der lige noget med OSH...og Charlie, og nu glemmer jeg helt at lave layouts.
    Måske er det lettest, hvis man har en flok små børn, og dermed en bunke sjove billeder.....eller måske er det bare min undskyldning.

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte layouts. Jeg har det jo omvendt jeg har kun lavet et layout, det var et af mine drenge og hunde. :-)

    SvarSlet
  4. Du har da været i fuld gang Grete. Det er nogle rigtig flotte LO du har fået lavet... Måske jeg også snart skulle prøve det igen... har jo rigeligt jeg kan lave...

    SvarSlet