søndag den 8. juli 2012

En dejlig weekend

Jeg har haft en rigtig dejlig weekend, lørdag var jeg til en HEL dag med scrap hos Tanja, en super dejlig dag, som vist godt kan kaldes for "maraton scrap". Det blev en laaang dag, men hvor var det da bare en rigtig hyggelig og god dag - så TUSIND TAK til Tanja for et godt arrangement.

Søndag har jeg fejret min fødselsdag, alle vores børn, børnebørn og svigerbørn (med undtagelse af Jesper, som vi desværre måtte undvære) var hjemme. Vi startede dagen med brunch med hvad der nu hører sig til af gode sager, der efter gik vi en tur ned til vores lokale natur legeplads, hvor både store og små fik lidt motion. Efter hjemkomsten var der tid til lidt "vand" leg i haven for dem som havde lyst til at blive kølet lidt af - mest de små, men Ayoe var da også lige ude og få lidt vand sprøjt ;-), vi andre sad og hyggede os på terrassen. Vi sluttede dagen af med sen eftermiddags kaffe, og is.

TAK til mine dejlige børn, børnebørn og svigerbørn og ikke at forglemme min søde mand, for endnu en skøn dag.

1 kommentar: