fredag den 13. juli 2012

nyt "legetøj"

I tirsdags havde jeg fødselsdag, jeg havde en dejlig dag, og blev forkælet med mange gode gaver, bl.a. lidt nyt "legetøj", som jo straks skulle i brug.

Det er der foreløbig kommet disse 3 hurtige kort ud af.


Det var sættet Graphic Tee Die & Stamp Set , som jeg havde ønsket mig, og havde egentlig også lagt det i min indkøbskurv, nu kan jeg så i stedet købe drenge/herre sættet.
De 2 øverste kort er stærkt inspireret af Pia fra Kreativefornemmelser.

Rigtig god ferie til alle Jer der har det - og god weekend til alle.

3 kommentarer:

  1. Åhh de er bare så flotte de kort du har lavet... Det var vel nok godt jeg købte den die til dig..

    SvarSlet
  2. Tillykke med i tirsdags.
    Og sikke en dejlig gave. Fine kort du allerede har lavet.

    SvarSlet
  3. Sikke en fin gave. Et forsinket tillykke herfra.
    Tak for dine søde ord på min blog. :-)

    SvarSlet