torsdag den 16. august 2012

Fastelavn

Det er godt nok ved at være nogle mdr. siden der var fastelavn, men nu har jeg fået lavet de 4 LO, der skal i børnebørnenes mapper, fra da de var med bedstefar og bedstemor til fastelavnsfest. Bedre sent en aldrig.

Først har vi Elvira (den ældste af de 4)
Her er det holdt i sort og rødt, eftersom hun var heks og klædt i sort og havde sine røde støvler på.
Papiret er fra Panduro, svirvlerne er fra et speelbinders set jeg fik af min søde veninde i fødselsdagsgave.

Så har vi Mads
Den voldte mig lidt hovedbrud, for hvad ved en bedstemor om "Bakugan", men det var altså hvad Mads havde valgt at være, så jeg måtte jo sætte mig ind i sagerne (noget med nogen Japanske krigere fra en tegneserie). Kunne jo se farverne på tøjet, men det med det japanske var lidt svært at finde noget til,  så det måtte jo være hjemmegjort, tegnet i nederste højre hjørne er blevet til ved at stanse nogle bogstaver og tegn fra et af mine alfabeter, vende dem lidt rundt og tegne efter, hvorefter de har fået lidt glitterlim, den i øverste venstre hjørne er printet fra nettet.

De sidste 2 var lidt nemmere - her har vi Johanne.
Her har jeg fået brugt mine hexagons dies og forskellige hjørne/kant punches, navnet på papiret kender jeg ikke, men det er købt i Haverslev, og udtænkt til et andet projekt, men nu landede det her.

Yngste mand vi havde med er Mathias, vores lille "Bygge mand"
Såre enkelt - lyseblå karton lidt rester af noget mønster papir, og her er resultatet.

Rigtig god dag til Jer alle derude i "blog - verdenen ".



4 kommentarer:

  1. De er bare rigtig flotte dine layouts. Herlige farver.

    SvarSlet
  2. Super flotte Lo´er alle sammen....du har ramt dem alle lige på pletten:-)))))
    God weekend
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Hej Grete
    Sikker nogle dejlige LO du har fået lavet du er bare så dygtig

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare gode, og ja jeg har billeder der er flere år gammel jeg har plan om at scrappe ggg


    Rigtig god aften til dig :)

    SvarSlet