mandag den 15. oktober 2012

Flaskekort

En ny uge er startet, for nogen er det måske efterårsferie, for mit vedkommende er det bare en ny uge, hvor jeg leder videre i job-annoncerne. Håber jeg snart ikke er et nr. i arbejdsløshedskøen længere, ikke fordi jeg ikke kan få tiden til at gå, men den usikkerhed og alle de evindelige ansøgninger, som jo indtil videre ikke har bragt mig nærmere job.

I dag vil jeg så vise nogle af de flaske kort, som jeg har fået lavet. Skabelonen er lavet ud fra Vivis vejledning på hendes blog "Scraps", og jeg har ligeledes hentet inspiration hos Anette/Aka .


De er alle lavet på den billige kraft karton, papiret er h.h.v. fra en 6" x 6" blog fra Papermania, eller noget fra restekassen.

Ønsker Jer alle en god uge.

4 kommentarer:

  1. endnu engang nogle rigtig flotte kort du har fået lavet... Mon det også var noget jeg skulle bevæge mig ud i

    SvarSlet
  2. Super lækre flaskekort:-)))) altid rart at have ved hånden til en hurtig gave:-)))
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Hihi...Du er blevet lige så grebet af flaskekort som mig, kan jeg se.
    Og dine er bare superfine. Og også ret forskellige. Fin Vivi-model og kraftkarton egner sig godt til de kort. Det er jo desværre ofte mænd, der skal have en flaske, og de er ikke så lette at pynte - synes jeg.

    Det må være anstrengende og træls at skulle søge job hele tiden, og sikkert svært at bevare gnisten ! Godt du kan scrappe, for tiden løber når man laver den slags.
    Hvis du skulle kede dig, så mangler jeg en rengøringskone/børnepasser/shopper/havemand/kogekone......haha. Så jeg kan scrappe lidt mere. Jeg har ikke råd til at give dig løn, men du kan få kaffe og kort som betaling ! hihi.

    Jeg håber for dig, at der pludselig er en plads til dig på arb.markedet. God jagt.

    SvarSlet
  4. Jeg håber også for dig at du snart får job. Min mand er også på den jobsøgende gren lige nu.
    Super flotte flasketags du har lavet.

    SvarSlet