onsdag den 10. oktober 2012

Nye stempler

De skønne Tim Holtz stempler som jeg jo måtte eje, har jeg været ved at lege lidt med, jeg må indrømme at jeg har kigget / liftet fra Pia og Karina på Kreativefornemmelsers blog.

Først snemanden, den er stærkt inspireret af Karinas tag, som jeg synes er aldeles skøn. Jeg har lavet kortet på kraft karton, mønster papiret er noget gammel julepapir, som jeg fandt i min restekasse. Sne- krystallen er fra en quickutzs (også købt i lørdags). Snemanden er stemplet på "Bazzill Smoothies - coconut", og sværtet med distress stormy-sky og faded-jeans, den er skåret ud med en speelbinders,
Juletræet er også lavet på kraft karton, den er stemplet på "Bazzill Smoothies - kraft" jeg har brugt mine akvarel blyanter til at farvelægge. Mønster papiret er ligeledes fra reste-kassen
 Sne-krystallen, her er også stemplet på "Bazzill Smoothies - kraft" her er stemplet med distress embosing ink. og embosset med hvid pulver. Igen mønster papir fra reste-kassen.
Til sidst har vi tin-soldaten, ham faldt jeg pladask for da jeg så Pia's kort, her har jeg brugt samme materialer som til de andre 3 kort.

Tak for alle Jeres søde kommentarer.






6 kommentarer:

  1. Skønne kort med de fede stempler. Hvor er det dejligt at se noget nyt, der er helt anderledes. Altså stemplerne - forstået på den positive måde.
    Min søster købte agernet...så mon ikke det stempel skal på ferie hos mig en dag ?

    SvarSlet
  2. Super søde kort og skønne stempler. Dem skal jeg da vidst kigge lidt nærmere på:-)))
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Aldeles skønne og lidt anderledes julekort. Troede det var nok at købe agernet, men disse stempler frister mere end meget:)
    Vild med dine kort.
    Karin

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne julekort - de stempler er godt nok både sjove og anderledes på den grove måde :)

    SvarSlet
  5. Skønne kort, med nogle lækker stempler. :)

    SvarSlet
  6. Rigtig lækre julekort.
    Dejligt, at vi kan inspirere hinanden.
    God søndag.

    SvarSlet