søndag den 28. oktober 2012

Huer og flaskekort

Jeg har været i gang med at strikke huer til børnebørnene, først blev det til et par elefanthuer til de 2 yngste, og så var det lige lidt rester til et par top huer til de 2 mellemste, og lige pt. har jeg gang i et par øreklap huer til de 2 store piger, som ikke skal snydes.

I scrapværelset er der ikke blevet brugt så meget tid her i weekenden, men et par flaske-julekort er det da blevet til.

Først lige et billede af de første 4 huer.
Og så et billede af en enkelt flaske kort.
Igen har jeg brugt den billige kraftkarton, som basis, derudover har brugt mønster papir fra EchoPark Paper. Stemplet er fra Technique Tuesday, købt hos Kreativefornemmelser.
Min weekend startede forøvrigt rigtig dejlig, med pakke fra Kreativefornemmelser, med nogle skønne sager, som jeg skal til at lege med her i den kommende uge.

Ønsker Jer alle en dejlig søndag efter middag.





2 kommentarer:

  1. Hvor er det fine ting du har strikket og et rigtigt flot flaskekort. Ha en god dag

    SvarSlet
  2. Hvor er du dygtig, både til at strikke og til scrap.
    God weekend.

    SvarSlet