lørdag den 1. december 2012

1. December

 Et indlæg uden billeder:

Ja det starter godt, med min bloggen hver dag i december - har været til fødselsdag hos Trine i dag, og jeg fik lavet et kort til hende, som jeg ville have vist Jer, men teknikken driller, har taget billede med min telefon, men kan altså ikke få det der fra :-( , ligeledes havde jeg taget et billede af Simon (vores yngste barnebarn), som jeg havde strikket en nissehue til, og den var bare så fin til ham, men det billede ligger samme sted - surt.

MEN vi har også julet her i huset, fra fødselsdagen tog Johanne med os hjem, og hun har hjulpet bedstemor med at finde en plads til nisserne, som kom frem fra deres skjul, jeg har fået "lavet" min advents dekoration, som er meget simpel, 4 lys på et fad, lidt grankogler + lidt små glaskugler. Det med gran er jeg holdt op med for nogle år siden (har berørings allergi med den slags).

I morgen skal jeg have Mathias og Johanne med til juletræs fest i vores lokale hal, der skal jeg nok huske kameraet, og lover at der kommer billeder på indlæget i morgen.

God aften til Jer alle.

1 kommentar:

  1. Hæhæ. Lov nu ikke for meget. Der er stadig visse teknikker der kan drille...
    Men du oplever da noget, og så må vi jo forestille os tingene - helt selv !
    Der er nu noget særligt over at pakke julekasserne op og sige goddag til nisserne igen. Så Johanne og dig har garanteret hygget jer.
    Afventer spændt om du skulle få lagt billeder på bloggen....fnis.
    God søndag.

    SvarSlet