søndag den 2. december 2012

2. december

Og første søndag i advent.

Vi har i eftermiddag været til juletræ i hallen, vil sige, at det var en meget kold og lidt tam fornøjelse, synes der manglede lidt struktur på tingene, eller også er det bare mig der blevet lidt gammel og måske har glemt, hvordan det var at være til sådan et arrangement.
Nå men jeg tror at Johanne synes det var ok, især da julemanden kom og delte godteposer ud.

I dag har jeg husket at bruge mit kamera, og der med er det også lykkedes mig at få lidt jule-stemnings billeder.
Lidt billeder fra vores julepyntede stue.

og lidt fra juletræsfesten i Løvel hallen.
til sidst lige et bevis på at der også er blevet vinter i Løvel.

God søndag aften til Jer alle.


7 kommentarer:

  1. Dejligt med julehygge i stuen, så langt er jeg ikke nået endnu :).
    Der er skam også vinter i Billund - med pænt meget sne.

    SvarSlet
  2. ejjj hvor ser det hyggeligt ud.
    God 1. Advents søndag.

    SvarSlet
  3. Rigtig dejlige stemningsbilleder. Og det ligner jo RIGTIG jul med nisser, lys og juletræ.
    Hvor ser der hyggeligt ud hos dig - også med al den sne.

    Lige nu sner det så meget her, at jeg ikke kan se marken overfor. Puha. Så er det altså ikke sjovt mere.

    SvarSlet
  4. Julehygge er dejligt :) Juletræstændingen af julemanden var ok i Faaborg bortset fra at der ikke var gotteposer nok til alle børn :(

    SvarSlet
  5. Dejlige stemnings billeder...ser super hyggeligt ud:-))
    Knus Lise

    SvarSlet
  6. Dejlig julehygge i har.
    God mandag aften.

    SvarSlet
  7. Skønne billeder med masser af minder:-)
    Tak for sms...der kommer svar;-)

    SvarSlet