mandag den 31. december 2012

Sidstedag i 2012

Godt nytår

Vil lige ønske alle Jer som følger med på min blog, og dem som bare kigger med en gang i mellem - et godt nytår, håber vi alle får masser af gode (både scrappe og ikke scrappe) oplevelser i 2013.

Den sidste uges tid har jeg arbejdet ihærdigt på at få strikket Malthes tæppe færdig, derfor har der været stille her på bloggen, nu mangler jeg kun at hæfte ender, så jeg lover at der kommer noget inden for de næste dage.
Er ved at savne mine scrap sager så mon ikke det snart skal i brug igen.

Tak til alle som har fulgt med her på siden, og TAK for alle de søde kommentarer, de er jo med til at gøre det sjovt at blogge.

Pas godt på Jer selv her på årets sidste dag,

Vi "ses" vel i 2013


3 kommentarer:

  1. Rigtig Godt Nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Også et rigtigt GODT NYTÅR til dig og din familie, på gensyn i 2013

    SvarSlet
  3. Også godt nytår til dig og dine.
    Vi har en meget rolig aften her inde i huset, men det brager omkring os....trods regnvejret og blæsten.
    Selvfølgelig "ses" vi på bloggene, men forhåbentlig også IRL. Vi kan jo nok finde på noget at lave eller snakke om......hihi. Det var rigtig hyggeligt sidste gang.
    Knus herfra. Annette

    SvarSlet