mandag den 3. december 2012

3. december

Min dag har ikke handlet meget om jul. Jeg skulle lige en smut omkring røntgen på Skive sygehus i formiddag, og tog derefter direkte ud til Anette og Jens, Anette havde kaffe og nybagt franskbrød + lækker hjemmebagt rosinbrød klar, det var SÅ lækkert, TAK ANETTE.

Derefter havde jeg fornøjelsen af at vise Anette en teknik (tænk JEG kan vise Anette noget ), som jeg har lært oppe hos Pia for nogle år siden, og brugt på nogle julekort. Har ledt efter et billede af kortet, men kan ikke finde et jeg selv har lavet, men klik på linket til Pia, hvis i vil se det.

I eftermiddag fik jeg min mail op og køre igen, efter næsten 3 uger uden. Så nu med ny mail adresse :-)


Dagens billede er fra Anettes og Jens´s hygge hule, hvor jeg har fået lov til at låne Jens´s side af skrivebordet (man skal vist gøre sig fortjent til det - hi-hi). Jeg havde ingen scrapsager med, men fornøjede mig med strikkepindende.
God mandag aften til Jer alle.

5 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud:-)))
    Håber ikke det noget alvorligt på rgt. afdelingen:-)))
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Det er altid hyggeligt at lære eller lære fra sig - og ny inspiration kan man altid bruge.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud ;) Det er altså dejligt når man sådan kan komme på visit ;)

    SvarSlet
  4. Jeg har hørt at han lejer den ud ;) Men det ser hyggeligt ud hos Anette og Jens :)

    Rigtig god 3. december til dig :)

    SvarSlet
  5. Det lyder jo som en hyggelig dag. Den slags er du vist OGSÅ god til...hihi.
    Jeg modtager også gerne privatundervisning i div. teknikker. Gad vide om vi kan nå det næste gang ?

    Jeg håber rtg viser noget - og helst noget som kan afhjælpes.

    God aften til dig.

    SvarSlet